Załącznik
do Zarządzenia Nr 1497/2017
Prezydenta m.st. Warszawy
z dnia 1.09.2017 r.
POLITYKA JAKOŚCI
URZĘDU MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
-
Prezydent m.st. Warszawy, jako kierownik Urzędu m.st. Warszawy, deklaruje osobiste zaangażowanie w podnoszenie poziomu jakości życia w m.st. Warszawie, poprzez sprawowanie pieczy nad doskonaleniem usług świadczonych przez Urząd m.st. Warszawy.
-
Miarą realizacji zadania, o którym mowa w pkt. 1, jest poziom deklarowanego zadowolenia mieszkańców Warszawy, pracowników Urzędu m.st. Warszawy oraz innych podmiotów uczestniczących w życiu Warszawy.
-
Stałe podnoszenie jakości życia w m.st. Warszawie i doskonalenie pracy Urzędu m.st. Warszawy jest osiągane poprzez realizację poniższych celów jakościowych:
-
uzyskanie wysokiego poziomu zaspokojenia zbiorowych potrzeb mieszkańców m.st. Warszawy;
-
zajęcie przez Warszawę wraz ze swoim obszarem metropolitalnym znaczącej pozycji wśród metropolii europejskich na miarę nowoczesnej stolicy XXI wieku;
-
zapewnienie skutecznej koordynacji współpracy i komunikacji wszystkich stron zainteresowanych rozwojem m.st. Warszawy;
-
kierowanie Urzędem m.st. Warszawy przy użyciu nowoczesnych technik;
-
zapewnienie etycznego, efektywnego i gospodarnego wykorzystania zasobów do wykonywania zadań publicznych.
-
Cele, o których mowa w pkt 3, są osiągane w oparciu o spełnienie wymagań i ciągłe doskonalenie Systemu zarządzania jakością Urzędu m.st. Warszawy zgodnego z Normą ISO 9001.
Prezydent m.st. Warszawy
/-/Hanna Gronkiewicz-Waltz